Wednesday, October 05, 2005

SMS Dari Bekas Maid

Aku terima sms dari bekas maid aku di Mindanao. "Wishing you Happy Fasting Month. Hope you can fast this year !". Lain macam jer bunyi sms dia tu. Macam ler aku tak puasa masa kat sana.....


However, it's nice when received such sms. Even it cost her RM 1.00 (Peso 14). At least my maid tu masih teringatkan aku. Dah macam kakak sendiri. Breakfast, lunch, dinner dia yang masakkan. For the past 1 year. Dah tahu dah selera dan kegemaran aku. Dan aku juga boleh bayangkan tarikh sebegini latah dia dah mula nak menonjolkan diri. Dah start rehearsel melatah. Driver aku yang sentiasa ada problem dengan van/pajero. Asyik nak hantar workshop - dapat sebat duit repair nanti..


Miss them a lot.......

2 comments:

Keluarga Zulkarnain said...

Abg... Apa kabar?
Harap2nya GASTRIK tak menyerang pada bulan Ramadhan ini:)

Unknown said...

Awww..how sweet of her. Tu lah kan, kalau kita buat baik ngan orang, orang pun baik lah dgn kita. Memang dah pasti u ols nih boss yang baik..sebab tuh dia ingat lagi kat u ols!
U ols nak hantar tak akd raya kat maid tuh?
Selamat berbuka!